![]() |
Salam Sayang,Syaf |
Friday, 21 February 2014
Intr0duce My Self !!!!
Assalamualaikum and hye to all bloggers, blog ini dibuat untuk saja2 and utk menunjukkan bakat kami 4 sekawan dalam bidang penulisan. Tidak lama lagi, kami akan publish sebuah cerpen atau novel yang diberi nama 'PUKUL 1.00 MILIK AKU'. Tapi kami akan publishkan cerpen atau novel tersebut secara satu persatu bab. Kpd para pengikut blog kami ini, anda bolehlah memberi komen tentang cerpen atau novel tersebut yang akan kami publishkan tidak lama lagi. Klau cerpen atau novel yang kami tulis ini tidak memuaskan hati anda, kami 4 sekawan terlebih dahulu meminta maaf. Jadi tunggulah cerpen atau novel yg bakal kami publishkan di blog ini !!!!!!!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment